Ir al contenido principal
Responsive Header
- Action learning for developing leaders and organizations: Principles, strategies, and cases
- Business and management practices in south asia: A collection of case studies
- Case studies in strategic management: How executive input enables students' development
- Case Studies on Social Marketing: A Global Perspective
- Cases in Strategic Management A Flexibility Perspective
- Casos de comportamiento del consumidor: reflexiones para la dirección de marketing
- Casos de investigación: una práctica empresarial
- Casos de marketing y estrategia
- Casos exitosos de empresas latinoamericanas en Asia
- Cause-Related Marketing: Case Studies From a Global Perspective
- Commodity Marketing: Strategies, Concepts, and Cases
- Corporate sustainability, social responsibility and environmental management: An introduction to theory and practice with case studies
- Entrepreneurship in the asia-pacific: Case studies
- Ética en los negocios: casos y toma de decisiones
- Experiencias empresariales latinoamericanas: Casos de estudio
- Fundamentos de marketing: casos latinoamericanos
- Historians on leadership and strategy: Case studies from antiquity to modernity
- Las mejores prácticas del marketing en tiempos de pandemia: casos ganadores de los Premios EFFIE Perú 2020-2022
- Management, uncertainty, and accounting: Case studies, theoretical models, and useful strategies
- Marketing internacional: un enfoque práctico: teoría, casos y talleres
- Marketing de servicios: conceptos, estrategias y casos
- Media management: Strategy, business models and case studies
- Practice-Oriented Marketing Basics – Instruments – Case Studies
- Progress in performance management: Industry insights and case studies on principles, application tools, and practice
- Project portfolio management in theory and practice: Thirty case studies from around the world
- Responsabilidad social empresarial: Decisiones, reflexiones y casos de estudio
- Social Marketing and Sustainable Development Goals (SDGs): Case Studies for a Global Perspective
- Social Marketing in Action: Cases from Around the World
- Socially Responsible Consumption and Marketing in Practice Collection of Case Studies
- The application of fuzzy logic for managerial decision making processes: Latest research and case studies
- The chinese entrepreneurship way: A case study approach
- Transformational entrepreneurship practices: Global case studies
- Women's entrepreneurship in Europe: Multidimensional research and case study insights
- Vender en internet: lecciones y casos de éxito en el comercio electrónico
- Harvard Business Publishing Education
HBP es una corporación independiente sin fines de lucro afiliada a Harvard Business School. El material —que incluye casos, simulaciones, artículos, libros y capítulos de libro— será identificado por el coordinador o docente de una asignatura en https://hbsp.harvard.edu/home/ Luego, deberá ser solicitado a los siguientes correos: Casos, artículos y libros: vguzman@ulima.edu.pe Simulaciones: jpintado@ulima.edu.pe. Se debe indicar el número de estudiantes matriculados, con el fin de que la Biblioteca asigne las licencias de uso respectivas, como parte del contrato suscrito por nuestra Universidad con Harvard Business Publishing Education.